Dzisiaj jest: 5.10.2024, imieniny: Flawii, Justyna, Rajmunda
WYBIERZ JĘZYK

Holly, nigeryjska słodyczy

Autor: Kinga Jesman
Kategoria/cykl: literatura obyczajowa/romans
Typ okładki: miękka ze skrzydelkami
Stron: 317
Wydawca: Skarpa Warszawska
Rok wydania: 2024
Ocena:
Link do zakupu: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/5124676/holly-nigeryjska-slodycz

Holly, nigeryjska słodyczy” to trzeci tom serii Klejnoty Dubaju autorstwa Kingi Jesman. Główną bohaterką tej książki jest tytułowa Holly. Dziewczyna uciekła z patologicznego domu by walczyć o lepszą przyszłość i z takim planem wyrusza w świat. Droga nie jest prosta i usłane różami. Związek z którym byłam i liczyła na coś więcej też się rozpadł. Pewnego dnia na jej drodze staje Chima, Nigeryjczyk, który przybył do Dubaju w poszukiwaniu lepszego życia. Holly od dłuższego czasu mu się podobała jednak on nie miał śmiałości się do niej zbliżyć. Jak potoczą się losy tej dwójki?

Czułam, jak mój drżący oddech powoli się uspokaja. Nareszcie odpływałam w błogi sen, bezpieczna w ramionach mężczyzny, który w tej chwili stał się moim wszystkim. Moją ostoją, moim domem moim przeznaczeniem”.

By się tego dowiedzieć sami musicie doczytać. Ja gwarantuję, że ta książka wciągnie was od pierwszej strony. Los dla tej dwójki nie będzie łaskawy a ich szczęście legnie jak domek z kart. Zarówno Holly jaki Chima będą musieli przejść długą i wyboistą drogę. Mówi się że miłość potrafi przetrwać różne przeszkody. Czy tak będzie w tym przypadku? 

Autorka w swojej książce ukazuje nam różne oblicza miłości. Zabiera nas też w podróży od Szwecji przez Dubaj aż do Afryki. Poznajemy inne kultury ich tradycje i zwyczaje. Ja z tą książką spędziłam miłe chwile i was też do tego zachęcam. Już nie mogę doczekać się kolejnej części.


 


Kopiowanie i rozpowszechnianie powyższych treści na stronie bez wiedzy i zgody autora jest zabronione! Ustawa z dn. 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Reklama
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.